Yes, but

7 ταξιδιωτικές
ιστορίες

Yes, but

7 ταξιδιωτικές
ιστορίες

Πώς ταξιδεύουμε το 2025
και πόσο έχουμε
τη βιωσιμότητα στο μυαλό μας;

Αυτό που περιμένουμε να 'ρθει. Αυτό είναι το ταξίδι, για κάθε έναν από εμάς, που από τη στιγμή που σφυρίζει το φινάλε του καλοκαιριού περνά 9 μήνες ανυπομονώντας για την επόμενη θερινή απόδραση, για τον επόμενο προορισμό. Λαχταράμε, σχεδιάζουμε, προγραμματίζουμε ή καμιά φορά αφήνουμε τα πράγματα στην τύχη τους. Αλλά πάντα μα πάντα βρίσκουμε τον τρόπο έστω και για λίγες ημέρες να ζήσουμε αυτό που ονομάζουμε ελληνικό καλοκαίρι.

Στην ενδοχώρα ή σε κάποιο από τα εκατοντάδες νησιά μας, δεν έχει σημασία το πού. Αρκεί να ταξιδέψουμε. Να βιώσουμε τη θερινή ξεγνοιασιά, να σαλπάρουμε με τους αγαπημένους μας ή και να γνωρίσουμε νέους ανθρώπους που θα μπουν στη ζωή μας.

Και συνήθως το ταξίδι είναι μία συνθήκη στην οποία αφηνόμαστε, χαλαρώνουμε, ρίχνουμε τις άμυνες και τις ανιστάσεις μας και γινόμαστε έρμαια της ραστώνης. Αλλά γιατί να ξεχνάμε και το ποιοι είμαστε; Γιατί να βάζουμε στην άκρη τις καθημερινές μας ευαισθησίες; Επειδή πάμε σε έναν άλλο τόπο από τον δικό μας; Το αντίθετο μάλιστα.

Πρέπει να προστατεύουμε και να διαφυλάσσουμε τη χώρα μας. Να τη φροντίζουμε όπως μας υποδέχεται και μας φροντίζει και εκείνη. Και να δείχνουμε την ίδια ευαισθησία που φανερώνουμε στις δικές μας γειτονιές και στα σπίτια μας ακόμα και σε τόπους μακρινούς που μπορεί να μην τους αισθανόμαστε τόσο δικούς μας.

Κάθε χρόνο δείχνουμε την ευαισθησία μας. Στην ανάγκη, στις φυσικές καταστροφές, στις πλημμύρες και τις πυρκαγιές. Τι γίνεται όμως με εκείνα τα θέματα τα οποία είναι πιο καλά κρυμμένα στην ατζέντα; Θέματα όπως η λειψυδρία, η υπερκατανάλωση, τα απορρίματα και η υιοθέτηση μη βιώσιμων πρακτικών;

Το NEWS24/7 ξεκινά μια σειρά 7 ταξιδιωτικών ιστοριών σε συνεργασία με την Coca-Cola στην Ελλάδα και στόχο την ευαισθητοποίηση των ταξιδιωτών που επιθυμούν να υιοθετήσουν sustainable πρακτικές. Και σας καλούμε να τις ανακαλύψετε μαζί μας.

Πώς ταξιδεύουμε
το 2025 και πόσο
έχουμε τη βιωσιμότητα
στο μυαλό μας;

Αυτό που περιμένουμε να 'ρθει. Αυτό είναι το ταξίδι, για κάθε έναν από εμάς, που από τη στιγμή που σφυρίζει το φινάλε του καλοκαιριού περνά 9 μήνες ανυπομονώντας για την επόμενη θερινή απόδραση, για τον επόμενο προορισμό. Λαχταράμε, σχεδιάζουμε, προγραμματίζουμε ή καμιά φορά αφήνουμε τα πράγματα στην τύχη τους. Αλλά πάντα μα πάντα βρίσκουμε τον τρόπο έστω και για λίγες ημέρες να ζήσουμε αυτό που ονομάζουμε ελληνικό καλοκαίρι.

Στην ενδοχώρα ή σε κάποιο από τα εκατοντάδες νησιά μας, δεν έχει σημασία το πού. Αρκεί να ταξιδέψουμε. Να βιώσουμε τη θερινή ξεγνοιασιά, να σαλπάρουμε με τους αγαπημένους μας ή και να γνωρίσουμε νέους ανθρώπους που θα μπουν στη ζωή μας.

Και συνήθως το ταξίδι είναι μία συνθήκη στην οποία αφηνόμαστε, χαλαρώνουμε, ρίχνουμε τις άμυνες και τις ανιστάσεις μας και γινόμαστε έρμαια της ραστώνης. Αλλά γιατί να ξεχνάμε και το ποιοι είμαστε; Γιατί να βάζουμε στην άκρη τις καθημερινές μας ευαισθησίες; Επειδή πάμε σε έναν άλλο τόπο από τον δικό μας; Το αντίθετο μάλιστα.

Πρέπει να προστατεύουμε και να διαφυλάσσουμε τη χώρα μας. Να τη φροντίζουμε όπως μας υποδέχεται και μας φροντίζει και εκείνη. Και να δείχνουμε την ίδια ευαισθησία που φανερώνουμε στις δικές μας γειτονιές και στα σπίτια μας ακόμα και σε τόπους μακρινούς που μπορεί να μην τους αισθανόμαστε τόσο δικούς μας.

Κάθε χρόνο δείχνουμε την ευαισθησία μας. Στην ανάγκη, στις φυσικές καταστροφές, στις πλημμύρες και τις πυρκαγιές. Τι γίνεται όμως με εκείνα τα θέματα τα οποία είναι πιο καλά κρυμμένα στην ατζέντα; Θέματα όπως η λειψυδρία, η υπερκατανάλωση, τα απορρίματα και η υιοθέτηση μη βιώσιμων πρακτικών;

Το NEWS24/7 ξεκινά μια σειρά 7 ταξιδιωτικών ιστοριών σε συνεργασία με την Coca-Cola στην Ελλάδα και στόχο την ευαισθητοποίηση των ταξιδιωτών που επιθυμούν να υιοθετήσουν sustainable πρακτικές. Και σας καλούμε να τις ανακαλύψετε μαζί μας.

01

Η λειψυδρία, το νερό και
η αλόγιστη σπατάλη

Στο πρώτο επεισόδιο ασχολούμαστε με το νερό και την σπατάλη του σε κάθε μας ταξίδι. Το πρόβλημα της λειψυδρίας στα νησιά μας και πολλά tips που αξίζει να γνωρίζουμε πριν το επόμενο ταξίδι μας.


Επιμέλεια: Χρήστος Χατζηιωάννου, Brand Experience 24MEDIA

24 Media Creative Team
Πηγή φωτογραφιών: istock